Grafisch ontwerp
Een flyer of productfolder in elkaar zetten kan je zelf. Het is zo makkelijk! Houd wel rekening met afloop, snijtekens, overvul, kleurgebruik, kleurbenaming, hoge resolutie beelden, fontgebruik, formaat, PDF-instellingen en nog een paar valkuilen.
Aan de basis van een goed ontwerp ligt een overlegfase waarin we de wensen van onze klanten inventariseren. Soms is er een vastomlijnde wens waarvan alleen de uitvoering nog bij ons neergelegd wordt. Of die wens strookt met de visie op langere termijn hebben we in een kort gesprek snel boven tafel. Meestal is het wensenpakket niet zo duidelijk. Dan begint de uitdaging om voldoende informatie te verkrijgen zodat wij een ontwerp kunnen maken dat precies past bij de onderneming. Daarbij gaat het om beeld en kleur, maar ook met wensen voor ( toekomstige) communicatiemiddelen proberen we zo veel mogelijk rekening te houden.
Door onze jarenlange ervaring op grafisch gebied weten we wensen en budgetten goed met elkaar te matchen. Steeds vaker zijn we het klankbord van de ondernemer of zijn marketingafdeling. We bedenken, denken mee en voeren uit. Van idee naar vormgeving en productie. Altijd betrokken en met oog voor de gestelde doelen.
|

Jubileum Apotheek Maertensplein
Het 15-jarig bestaan van Apotheek Maertensplein mocht niet ongemerkt voorbijgaan. Naast banners en posters voor op de ramen bedachten we een fleurig cadeautje voor alle klanten van de apotheek. We maakten een jubileumkaart voorzien van een handig click-clack doosje met daarin een zakje…